Tickets reserveren en betalen
1. Online tickets kopen via de webshop
Je kan tickets kopen via de webshop. Daar kan je naar hartenlust winkelen en kiezen om zelf jouw tickets af te printen of ze op je smartphone te bewaren. Indien je zelf niet over een printer beschikt, leggen we jouw tickets graag klaar aan de balie. Na reservatie ontvang je steeds een bevestigingsmail waarop je onder meer het rekeningnummer van De Leest en jouw reserveringsnummer terugvindt. Hoe je tickets koopt op de webshop leer je hier:
HOE ONLINE TICKETS KOPEN?
- Uitleg over het inloggen voor mensen die al een account hebben.
- Uitleg over het aanmaken van een account.
- Uitleg over hoe je tickets online kan aankopen.
2. Tickets kopen aan de balie
De balie van De Leest is elke werkdag open van 8u30 tot 12u00 en van 13u30 tot 16u30. Daar kunnen rechtstreeks tickets besteld en betaald worden. Betalen doe je best met Bancontact.
3. Tickets telefonisch reserveren
Wanneer je telefonisch kaarten reserveert, op het nummer 051 33 76 10, kan je achteraf betalen aan de balie of sturen wij je de factuur op via mail of per post. Telefonisch is De Leest bereikbaar op kantoordagen van 8u30 tot 12u00 en van 13u30 tot 16u30.
4. Avondkassa
De avondkassa is steeds open vanaf één uur voor de voorstelling. Daar betaal je best met Bancontact.
5. Aandacht
Gereserveerde tickets dienen uiterlijk 14 dagen na de bestelling vereffend te worden, tenzij je minder dan 14 dagen voor de voorstelling hebt gereserveerd, dan moeten de tickets afgerekend worden aan de balie van De Leest of via factuur.
TICKETS ANNULEREN
Betaalde tickets kunnen enkel nog worden geannuleerd en terugbetaald bij uitverkochte voorstellingen met wachtlijst en dit tot drie dagen voor de voorstelling.